English | Deutsch
Zdjęcie pochodzi z blogu warszawa78.blox.pl

Zgłoś Pustostan

Opublikowane 13/06/09 o godz.21:12 w kategorii Zgłoś Pustostan.
Nie radzisz sobie z urzędnikami lub prywatnym właścicielem i potrzebujesz naszej pomocy? Skontaktuj się z nami!

Ludzie nie mają gdzie mieszkać, czekają od lat na mieszkania – a gmina mówi, że “nie ma” mieszkań. Wiele osób już od dawno zajęło sobie miejsce na dziko… bo mieszkania są. Stoją puste w budynkach, gdzie inni ludzie mieszkają.

Czasami urzędasy mówią, że “nie da się tam żyć”… ale biorą pieniądze od lokatorów, które tam żyją. Cała sytuacja jest absurdalna. Jak urządasy nie mogą remontować budynków i mieszkań, niech ludzie sami to zrobią… ale wtedy niech wolno im będzie tam mieszkać. Niech ich trud nie zostanie zmarnotrawiony przez urzędników. Ludzie potrzebują dachu nad głową i są gotowi remontować te mieszkania – ale co się dzieje w Warszawie? Ludzie remontują swoje mieszkania – a nagle pojawia się ktoś od “spadkobierców”. Odbierają mieszkania bez rekompensaty. Lub wysiedlają ludzi. Lub podwyższają im czynsz. Lub eksmitują,

A budynki niszczeją. Prawdopodobnie o to chodzi – aby budynki szybciej się rozpadły, by można się było pozbyć ludzi i zarabiać na spekulacji gruntami.

My jesteśmy ciekawi – ile jest pustostanów w Warszawie? Gdzie one są i JAK DŁUGO stoją puste. Bo widzimy na własne oczy, że stoją puste. Nawet lokale użytkowe stoją puste.

Pomóż nam! Zgłoś tu pustostany – mieszkania, budynki, lokale.
Może da się doprowadzić do tego, by służyły ludziom zamiast niszczeć z powodu kaprysu spekulantów.

Jak możesz pomóc?

241 Komentarzy

Dodaj swój komentarz

  1. Komentarz napisany przez Prażanka dnia 14/06/2009 o godz. 13:30.

    ul. Targowa 76
    Budynek stoi pusty i niszczeje. Od ponad 10 lat.

  2. Komentarz napisany przez MM dnia 14/06/2009 o godz. 16:27.

    Pałacyk Konopackiego

  3. Komentarz napisany przez Piotr dnia 14/06/2009 o godz. 17:51.
  4. Komentarz napisany przez Sowa dnia 14/06/2009 o godz. 19:23.

    Okrzei 28 m.23 i 24 od czerwca 2008 r.

  5. Komentarz napisany przez gość dnia 14/06/2009 o godz. 21:15.

    Lokal użytkowy przy Okrzei 28 od 4 lat

  6. Komentarz napisany przez admin dnia 14/06/2009 o godz. 22:02.

    WYKAZ PUSTOSTANÓW LOKALI UśYTKOWYCH Z ZASOBU LOKALOWEGO DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC WEDŁUG STANU. NA DZIEŃ 12.01.2009r.
    http://www.praga-pn.waw.pl/data/notices/07111b12cbe04fd5fe09f9f386d4ebb4.pdf

  7. Komentarz napisany przez Hania dnia 14/06/2009 o godz. 22:25.

    Kamienica Mintera przy Targowej 56. Dwupiętrowy dom tuż obok Bazaru Różyckiego. Dość długo już tam stoi pusty.

  8. Komentarz napisany przez admin dnia 14/06/2009 o godz. 22:29.

    Targowa 56
    Targowa 56

  9. Komentarz napisany przez admin dnia 14/06/2009 o godz. 22:50.

    Pałacyk Konopackiego
    Pałacyk

  10. Komentarz napisany przez admin dnia 14/06/2009 o godz. 22:58.

    Targowa 76
    Targowa 76

  11. Komentarz napisany przez gnu dnia 14/06/2009 o godz. 23:07.

    czy jest takie prawo według ktorego mozna zajac taki pustostan?

  12. Komentarz napisany przez Lukas dnia 15/06/2009 o godz. 02:21.

    Prawa takiego nie ma, ale jest bezprawie, z które zawsze i w każdych warunkach można skorzystać 🙂 innymi słowy, najlepiej wbić się do budynku nielegalnie a potem dogadywać się ew. właścicielem o ile w ogóle się wyświetli… czyli klasyczny squatting, polecam!

  13. Komentarz napisany przez Jurek dnia 15/06/2009 o godz. 10:01.
  14. Komentarz napisany przez Abba dnia 15/06/2009 o godz. 12:15.

    “Ponad dwóch tysięcy wolnych mieszkań doliczył się w mieście ratusz. Warszawiacy szukający lokali twierdzą, że może ich być kilka razy więcej. I wskazują „ŻW“ puste od lat pomieszczenia komunalne.”

    Kilka tysięcy osób czeka wiele lat na gminne mieszkanie i są puste lokale. To skandal.

  15. Komentarz napisany przez Prażanka dnia 15/06/2009 o godz. 14:24.

    Targowa 21

  16. Komentarz napisany przez admin dnia 15/06/2009 o godz. 15:20.

    Targowa 21
    Targowa21

  17. Komentarz napisany przez A dnia 15/06/2009 o godz. 20:43.
  18. Komentarz napisany przez Beata W. dnia 15/06/2009 o godz. 22:50.

    Pustych lub na wpół opróżnionych kamienic jest na Pradze wiele! Pustostan stoi na rogu ulic Małej i Inżynierskiej – o naprawde przepiękna kamienica.

    >http://www.rp.pl/artykul/76535,290409_Lokale_komunalne_stoja_puste__a_kolejka_po_nie_dluga.html

  19. Komentarz napisany przez Piotr dnia 15/06/2009 o godz. 23:39.

    ul. Mała 1

  20. Komentarz napisany przez nikt dnia 16/06/2009 o godz. 10:00.

    Wileńska 5 klatki schodowej od strony podwórka

  21. Komentarz napisany przez Krystian dnia 16/06/2009 o godz. 13:26.

    Przy Emilii Plater jest sporo pustostanów. Pozdrawiam wszystkich lokatorów!

  22. Komentarz napisany przez DK dnia 16/06/2009 o godz. 18:36.

    Od wielu lat dom przy Radzymińskiej na rogu z Łodygową stoi pusty.

  23. Komentarz napisany przez Sowa dnia 16/06/2009 o godz. 21:40.

    Okrzei 30, budynek od strony podwórka

  24. Komentarz napisany przez wanda dnia 16/06/2009 o godz. 22:24.

    lokale nr 57 i 134 przy ul. Nowolipki 22.

  25. Komentarz napisany przez Rita dnia 16/06/2009 o godz. 23:43.

    Żelazna 65

  26. Komentarz napisany przez admin dnia 16/06/2009 o godz. 23:46.

    Żelazna 65
    Żelazna 65

  27. Komentarz napisany przez UK87 dnia 17/06/2009 o godz. 12:04.

    x

  28. Komentarz napisany przez UK87 dnia 17/06/2009 o godz. 12:09.

    Budynki przy ul. Próżnej 12 i 14

  29. Komentarz napisany przez Jurek dnia 17/06/2009 o godz. 15:19.

    Ulica Żółkiewskiego 15

  30. Komentarz napisany przez Karol dnia 17/06/2009 o godz. 16:29.

    Radzymińska 33

  31. Komentarz napisany przez artur dnia 18/06/2009 o godz. 10:42.

    przy Brzeskiej jest sporo pustostanów

  32. Komentarz napisany przez Alina dnia 18/06/2009 o godz. 14:47.

    Są puste lokale w czynszówce przy ul. Ząbkowskiej.

  33. Komentarz napisany przez JCH dnia 19/06/2009 o godz. 19:16.

    Brzeska 18

  34. Komentarz napisany przez Baran dnia 19/06/2009 o godz. 23:33.

    Brzeska 18 to zabytek i grozi zawaleniem!

  35. Komentarz napisany przez Prażanka dnia 20/06/2009 o godz. 11:36.

    Cała Brzeska została wpisana do rejestru zabytków.

  36. Komentarz napisany przez zara dnia 20/06/2009 o godz. 17:38.

    i co z tego? tam stoi mnóstwo pustostanów

  37. Komentarz napisany przez Darek dnia 20/06/2009 o godz. 22:50.

    ul. Połczyńska 4 na Bemowie

  38. Komentarz napisany przez Andrzej G. dnia 21/06/2009 o godz. 08:54.

    ul. Olkuska 8 na Mokotowie

  39. Komentarz napisany przez Strażnik dnia 21/06/2009 o godz. 12:57.

    Tam nocują bezdomni. Jest sześć innych pustostanów na Mokotowie, w których stale nocują bezdomni:

    ul. Pomidorowa 24 i 28
    ul. Puławska 141
    ul. Postępu 2
    ul. Bekasów 17
    ul. Domaniewska 5

  40. Komentarz napisany przez Anna dnia 21/06/2009 o godz. 14:07.

    20% osiedla na Dudziarskiej jest PUSTE. Tam też mieszkają dzicy lokatorzy. Wstawiają drzwi i mieszkają – a to lepiej żeby ktoś tam mieszkał. Niezamieszkałe lokale są zdewastowane.

  41. Komentarz napisany przez PP dnia 22/06/2009 o godz. 12:44.

    przy Małej 14 jest kilka pustych mieszkań

  42. Komentarz napisany przez Astra dnia 23/06/2009 o godz. 12:31.

    Dawna fabryka Pollena-Uroda przy ul. Szwedzkiej

  43. Komentarz napisany przez Norek dnia 24/06/2009 o godz. 02:33.

    Nie. Tam powstanie osiedle.

  44. Komentarz napisany przez admin dnia 24/06/2009 o godz. 07:38.

    Masz rację. Trzy lata temu firma Restaura wykupiła piętnaście (!!!) pofabrycznych zabudowań na Nowej Pradze. http://www.zw.com.pl/artykul/267908.html

  45. Komentarz napisany przez Jacek dnia 24/06/2009 o godz. 13:11.

    ul. Połczyńska 4

  46. Komentarz napisany przez Filth dnia 24/06/2009 o godz. 22:15.

    przy Fort Wola jest pustostan

  47. Komentarz napisany przez Grzes dnia 25/06/2009 o godz. 20:23.

    przy ul. Zachariasza na szmulkach sa pustostany!

  48. Komentarz napisany przez czarek dnia 26/06/2009 o godz. 23:52.

    Wolska 6

  49. Komentarz napisany przez Iza dnia 27/06/2009 o godz. 09:05.

    Hoża 27 m.42

  50. Komentarz napisany przez Iza dnia 27/06/2009 o godz. 09:08.

    Poznańska 3 m.40

  51. Komentarz napisany przez AB dnia 27/06/2009 o godz. 14:09.

    Dzielna 3a m.4

  52. Komentarz napisany przez Lew dnia 27/06/2009 o godz. 21:16.

    Waliców 14

  53. Komentarz napisany przez admin dnia 27/06/2009 o godz. 23:16.

    Waliców 14
    kamienico

  54. Komentarz napisany przez admin dnia 27/06/2009 o godz. 23:19.

    Chyba jest wiele pustych mieszkań przy ul. Waliców.

  55. Komentarz napisany przez Zbig dnia 28/06/2009 o godz. 00:23.

    Radna 13 m. 7

  56. Komentarz napisany przez krystyna dnia 08/07/2009 o godz. 09:49.

    Lokal 5a Wileńska 29.Stoi pusty olbrzymi pokój z bardzo dużą kuchnią i malenkim wc.Moze jest tam kto zameldowany ale ja nikogo nie widze od lat.

  57. Komentarz napisany przez Nitka dnia 10/07/2009 o godz. 23:25.

    Stalowa 36

    Pieć pustostanów wolnych od conajmniej 10 lat!!!

  58. Komentarz napisany przez Riki dnia 18/07/2009 o godz. 08:13.

    przy ulicy Widok 20 m 13 to jest ale nie ma tam 13-stki więc nazwali to 12 a

  59. Komentarz napisany przez marta dnia 29/07/2009 o godz. 00:26.

    przy Kępna 11 są puste mieszkania

  60. Komentarz napisany przez kaśka dnia 23/09/2009 o godz. 11:26.

    Wagonowa 9 włochy

  61. Komentarz napisany przez Pies dnia 26/09/2009 o godz. 08:36.

    Mińska 12

  62. Komentarz napisany przez karolina dnia 29/10/2009 o godz. 18:21.

    ja czekam juz 1,5roku na mieszkanie i nic.wszyscy w urzedzie mowia ze niema mieszkan. a na pradze gdzie bys sie nie rozejrzal jest mnostwo pustostanow.np.grochowska35,byczynska 22,byczynska24,moglabym wymieniac w nieskonczonosc.a te niby kontrole ktore zaczely chodzic z urzedu i sprawdzac kto gdzie mieszka i czy mieszka? sa poprostu smieszne i nie przynosza zadnych rezultatow

  63. Komentarz napisany przez Marzenna dnia 31/10/2009 o godz. 18:51.

    ul.Równa 8 Praga Północ – Nowa Praga co najmniej trzy puste lokale , a kwaterunkowe wynajmowane przez lokatorów. Czy tak można brać dopłaty do lokalu , udawać że się mieszka i zarabiać sobie na tym spokojnie. Nikt tego nie kontroluje, a zgłoszenia, to nie pomaga aby problem rozwiązać. Zero reakcji. Urzędnicy nie chodzą na kontrole , a wynajmujący nie otwierają drzwi po prostu. Najlepsze dni na kontrole to późny wieczór lub sobota, każdy to wie tylko nie Urzędy.

  64. Komentarz napisany przez Ewa dnia 31/10/2009 o godz. 20:35.

    Zgłaszam pustostan na Saskiej Kępie, ul. Saska 107, kamienica przedwojenna dwupiętrowa, parter, na lewo od wejścia, jest to kawalerka lub pokój z kuchnią, lokal po byłej dozorczyni, stoi pusty już bardzo wiele lat.
    Drugi pustostan to też Saska Kępa, ul. Berezyńska 29 a m. 5, od 18 lat stoi pusty, ale być może że są do niego roszczenia.

  65. Komentarz napisany przez Andrzej dnia 01/11/2009 o godz. 11:10.

    ul.Siedlecka 41 – lokal na parterze

  66. Komentarz napisany przez Ola dnia 02/11/2009 o godz. 15:40.

    Ochota, Dickensa 22 m.2 . Sliczna kawalerka (29m) z kuchnią (widną!) i łazienką. Lokatorka zmarła chyba w kwietniu. Nie potrzeba remontu !!!. Poprzednie mieszkanie komunalne gmina przydzielała w tym budynku przez rok !!!

  67. Komentarz napisany przez Vars dnia 04/11/2009 o godz. 12:56.

    Siedlecka 39 – budynek róg Grajewskiej
    Mieszkanie na parterze. Okna zabite deskami od chyba 10lat

  68. Komentarz napisany przez marko dnia 11/11/2009 o godz. 15:23.

    Jagiellońska 9 -jest około 7 pustostanów- Otwocka 12 m 1 i 2- Przy ulicy Kłopotowskiego 20 jest około 9 pustych mieszkań.Targowa 48 stoją od minimum 10-15 lat trzy lokale powyżej 100 metrów. Wymówka zawsze ta sama, roszczenia albo zły stan techniczny.I dlatego stoją puste przez kilka lat, a mieszkańcy mogli by tam mieszkać. Czas z tym skończyć.A może są one potrzebne dyrektorce Biura polityki lokalowej do zbycia.W bardzo krótkim czasie ta lista powiększy się wielokrotnie.

  69. Komentarz napisany przez Damian dnia 12/11/2009 o godz. 16:50.

    Praga Południe, ul. Paca 19, mieszkanie na 1 pietrze z balkonem. To z prawej jest puste.

  70. Komentarz napisany przez hanna dnia 12/11/2009 o godz. 19:33.

    Puste duze mieszkanie na Siedleckiej 21m.4/niezamieszkałe od ponad 2 lat/

  71. Komentarz napisany przez marko dnia 13/11/2009 o godz. 13:39.

    Targowa 64 stoją puste lokale o nr.: 20;26;68;80;103;130;131. być może jest ich więcej na razie wiem tylko o tych. Zgłoszeń mam coraz więcej.Jest jeszcze na ul. Siedleckiej nr.21.m.4

  72. Komentarz napisany przez Elka dnia 14/11/2009 o godz. 18:15.

    Samo centrum: Nowy Świat 3,oficyna,
    parter. Wyremontowane,od 3 lat puste.Skandal!!!

  73. Komentarz napisany przez Damian dnia 16/11/2009 o godz. 10:17.

    Grochów, ul. Wiatraczna 19, pierwsze piętro po prawej od wejścia.

  74. Komentarz napisany przez kasia dnia 25/11/2009 o godz. 12:12.

    ul. mokotowska 21
    sa 3 pustostany
    O jeden chcialabym sie starac jak to zrobic sama jestem gotowa go wyremontowac

  75. Komentarz napisany przez admin dnia 11/12/2009 o godz. 21:00.

    ul. Sienna 43 (roszczenie) lok.nr 4 11a,16,18
    ul. Sienna 43 a (roszczenie do gruntu) lok. nr 14
    ul. Sienna 45 (bez roszczeń) lok. nr 63

    (dwu lub trzypokojowe mieszkania, widne kuchnie)

  76. Komentarz napisany przez Lidia dnia 14/12/2009 o godz. 02:13.

    Skandal, barbarzyństwo,chamstwo itd .itp.Brak określenia na to ,co dzieje się w naszym kraju.Rodziny gnieżdżą się ,rozpadają z powodu mieszkań ,a urzędasy nic sobie z tego nie robią.Cóż,oni już zajęli to ,co najlepsze.Reszta , co ich obchodzi.Brak słów……

  77. Komentarz napisany przez admin dnia 17/12/2009 o godz. 14:47.

    ul. Łochowska 58, nr. mieszkań: 5, 12, 18 (2 pokojowe), 26, 29, 30, 33.

    Jak powiedziała nam osoba zgłaszająca pustostany, miasto obecnie “poszukuje spadkobierców”, choć cała rodzina właścicieli zginęła podczas wojny.

    Jak wiadomo, czasem to nie jest przeszkodą, by znaleźli się “spadkobiercy”.

  78. Komentarz napisany przez marko dnia 07/01/2010 o godz. 21:57.

    1)Lewartowskiego 4 m 75 2)Kredytowa 2 są 3 puste mieszkania jedno z nich stoi około 3 lata

  79. Komentarz napisany przez aga dnia 28/01/2010 o godz. 11:21.

    bardzo Proszę o info gdzie na Ochocie są puste mieszkania komunalne. a Dickensa 22 m. 2 tam ktoś mieszka , choć to podejrzana sprawa….

  80. Komentarz napisany przez Magda dnia 13/02/2010 o godz. 21:31.

    Pustostanów jest mnóstwo,sama chętnie zajęłabym jakiś,ale to nie jest takie proste.A może ktoś wie jakie są konsekwencje prawne zajęcia pustostanu na dziko?

  81. Komentarz napisany przez nnn dnia 14/02/2010 o godz. 20:07.

    Rybna 24 – 3 pustostany zamurowane okna i światło pobierane z klatki schodowej na ogrzanie ich

  82. Komentarz napisany przez admin dnia 15/02/2010 o godz. 14:09.

    Może być sprawa karna o włamanie, a w razie legalizacji pobytu władze na pewno dadzą karny czynsz w wysokości 3% wartości odtworzeniowej (czyli ok. 13 zł za metr).

  83. Komentarz napisany przez aga dnia 15/02/2010 o godz. 14:25.

    Witam ponownie, a jak się ma klucze do takiego mieszkania pustego …? to już chyba nie jest włamania , jestem sama z dzieckiem i już naprawde chyba to zrobie bo brak mi sił. Szukam na ochocie

  84. Komentarz napisany przez admin dnia 16/02/2010 o godz. 10:47.

    Jak nie ma znamion włamania (czyli wyłamany zamek, itp.) to nie ma włamania. Z kluczami można śmiało wchodzić. Natomiast karny czynsz w wysokości 13 zł za metr dadzą na pewno.

  85. Komentarz napisany przez aga dnia 18/02/2010 o godz. 09:56.

    Witam , dziekuje za odpowiedz. Własnie mam klucze do jednego takiego lokalu na ochocie. i mam zamiar jakoś zorganizowac zajecie go ”na dziko” w tych czasach czlowiek chyba nie ma innego wyjascia. Tylko pytanie mam jeszcze. bo wiem ze zazwyczaj konczy sie to sprawa o eksmisje z takiego lokalu , ale czy mogą na bruk z małym dzieckiem . Z góry dziękuję za odp.

  86. Komentarz napisany przez admin dnia 19/02/2010 o godz. 16:48.

    Pozew o eksmisję oczywiście może być, z tymi ograniczeniami, które obowiązują. Czyli będą sprawdzać, czy ma Pani inne mieszkanie, do którego może się Pani przenieść. Jeśli nie, to nie mogą wykonać eksmisji w okresie ochronnym od 1 listopada do 31 marca. Oprócz tego, sąd nie powinien orzec eksmisji bez prawa do lokalu socjalnego jeśli są w rodzinie małoletnie dzieci.

  87. Komentarz napisany przez Sylwia dnia 19/03/2010 o godz. 16:27.

    Dwa lokale mieszkalne w kamienicy bez roszczeń /ul. Brzeska 14 jeden lokal na parterze a drugi na III piętrze/ od dwóch lat niszczeją bo są nie zamieszkane chaciaż były remontowane! Ta jakaś paranoja!

  88. Komentarz napisany przez Wanda Pradzioch WSL dnia 11/05/2010 o godz. 23:18.

    W Falenicy przy ulicy Włókienniczej 83 są dwa lokale puste od stycznia 2009r,dwu i trzy pokojowe.Wiadomo,że są nieogrzewane,niewietrzone i tym samym tworzy się wilgoć.Polska gospodarka aż krzyczy,żeby ją zmienić,bo tylko u nas to jest możliwe.Nasza władza jest przyzwyczajona do tego,że jest władzą absolutną i właśnie to trzeba zmienić.

  89. Komentarz napisany przez elżbieta dnia 25/05/2010 o godz. 14:45.

    ul. Wiejska 13 w Warszawie, trzy mieszkania: nr 13, 14 oraz 14a – nawet do 100 mkw., puste od kilkunastu lat!!! Czekają na “prywatyzację” do kieszeni urzędników miejskich?!

  90. Komentarz napisany przez Bielanka dnia 26/05/2010 o godz. 15:00.

    Bielany:
    -Szegedyńska 13a 2 bloki 11 piętrowe dużo pustostanów na całą Wwę 1,2pokojowe
    -Gajcego 7 -10 piętro – 2mieszkania- 2 pokojowe
    -Przy Agorze 26 a – 3pokojowe parter
    też czekamy na lokal na Bielanach jako 5-osobowa rodzina,ech już 3lata będzie.

  91. Komentarz napisany przez MACIEJ508 dnia 31/05/2010 o godz. 13:23.

    Meissnera 7,9,13 dwa lata puste!

  92. Komentarz napisany przez ania dnia 08/07/2010 o godz. 13:08.

    Witam serdecznie
    A może ktoś wie gdzie na Woli stoi pustostan
    Pozdrawiam

  93. Komentarz napisany przez Roman dnia 13/07/2010 o godz. 21:15.

    na Saskiej Kępie stoi puste mieszkanie 2 pokoje z kuchnią, bez ogrzewania. Lokal stoi ponad rok, zmarła kobieta a niestety rodzinie się nie należało.

    adres:Czeska 13 m 7.

  94. Komentarz napisany przez marko dnia 23/07/2010 o godz. 12:15.

    Łochowska -58 m. 29. m.30. m. 33. Łochowska 12 też stoi pustostan.

  95. Komentarz napisany przez Violetta dnia 24/07/2010 o godz. 16:56.

    Ul. Okopowa 23, drugie piętro. Numer mieszkania nie mogę sprawdzić, są domofony. Stoi puste od ponad roku

  96. Komentarz napisany przez slawek dnia 02/08/2010 o godz. 22:18.

    posmierci mieszkajacego zawsze ! samotnie lokatora/
    teraz kreca sie jakies ?osoby?/ Hoza 62 m 50
    mieszkanie powinno byc zaplombowane

  97. Komentarz napisany przez palula dnia 16/08/2010 o godz. 13:13.

    2 mieszkania na Pradze. Na ul Inżynierskiej 10 jest wolna kawalerka, a Inżynierska 9 jest 3 pokojowe mieszkanie z widną kuchnią i dużą łazienką. Obydwa wolne od roku.

  98. Komentarz napisany przez Arkadiusz dnia 19/08/2010 o godz. 10:30.

    Przechadzam się ulicami Pragi Północ w Warszawie i jest mi bardzo wsyd za władze miasta, dzielnicy, urzędników, kierownictwo ZGN. Wstydzę się, że turyści fotografują ten nieład, brud, zabite deskami otwory okienne i niuporządkowane tereny zielone. Jeżeli chodzi o pustostany polecam odpowiedź władz miasta na interpelację radnej m.st. Warszawy. Moja ocena – kpiny i wprowadzanie w błąd przez urzędników powinno mieć skutek poważnych konsekwencji dyscyplinarnych a nawet karnych. http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/A03F5363-E04F-4E4A-8F0B-D60B1FF49F48/726293/12_02_2010_1763_odp_Zbinkowska1.pdf
    http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/A03F5363-E04F-4E4A-8F0B-D60B1FF49F48/725938/09_02_2010_1766_odp_Zbinkowska1.pdf

  99. Komentarz napisany przez admin dnia 22/08/2010 o godz. 14:44.

    Ul. Mała 15 m. 8:

    – pokój, kuchnia, przedpokój, WC
    – woda zimna, kanalizacja, inst. elektr.

    brak: inst. c.o., inst. gazowej.

  100. Komentarz napisany przez admin dnia 22/08/2010 o godz. 14:46.

    Ul. Mała 15 m. 9

    – pokój, kuchnia, przedpokój, WC
    – woda zimna, kanalizacja, inst. elektr.

    brak: inst. CO, inst. gazowej.

  101. Komentarz napisany przez Monika dnia 23/09/2010 o godz. 14:27.

    Mieszkanie (2 pokoje z kuchnią)w budynku przy ul.Marsa (obok wiaduktu)stoi juz od 5 lat puste.

  102. Komentarz napisany przez dorota dnia 04/10/2010 o godz. 19:26.

    a ludzie nie mają gdzie mieszkac byłam w gminie chciałam wynajonc mieszkanie na 4 osobowe rodzine to powiedzieli ze niemajo pustostanuw banda w jasny dzien

  103. Komentarz napisany przez Jola dnia 14/10/2010 o godz. 10:18.

    ul. Równa 8 Praga Północ

  104. Komentarz napisany przez Jola dnia 14/10/2010 o godz. 10:19.

    ul. Równa 8 jest tu około 5 pustostanów

  105. Komentarz napisany przez Kamil dnia 20/10/2010 o godz. 18:48.

    Obozowa 74 – 3 lokale szczytowe od ulicy
    Mieszkam w bloku obok od 2 lat nikogo tam nie widzialem okna bez firanek nigdy tam wieczorem swiatla nie widzialem. Sa ta ladne 29m mieszkania z widna kuchnią i lazienką, takze w moim bloku obozowa 78 szczytowe na samej gorze

  106. Komentarz napisany przez Andrzej dnia 23/10/2010 o godz. 10:37.

    Włochy,ul Michałowskiego 7 m 4. Puste od ponad 4 lat.

  107. Komentarz napisany przez konrad dnia 27/10/2010 o godz. 17:08.

    Jeżeli ktoś użytkuje dom bez pozwolenia i włoży w jego remont pieniądze. I to jest udokumentowane. A ten dom należy do osoby trzeciej (gminy, spadkobiercy itp.). Może później żądać zwrotu poniesionych środków zgodnie z art. 405 kodeksu cywilnego [bezpodstawne zbogacenie] w postępowaniu upominawczym 4xx kpc.

    Ergo: remontując mieszkanie nic się nie traci..

  108. Komentarz napisany przez RENATA dnia 19/11/2010 o godz. 12:01.

    PUSTELNICKA 46 PRAGA POŁUDNIE ZNAJDUJE SIĘ PUSTOSTAN

  109. Komentarz napisany przez Tomek dnia 21/11/2010 o godz. 13:15.

    Witam wszystkich jestesmy rodzina z dwojka dzieci szukamy mieszkania dwu pokojowego w warszawie chetnie sprawdzimy jakies adresy z gory dziekuje i pozdrawiam…

  110. Komentarz napisany przez Małgorzata dnia 26/11/2010 o godz. 14:53.

    To się chyba już nigdy nie zmieni…
    Ile lat w Polsce są problemy z mieszkaniami pustostanami itp…najpierw ich nie było a teraz można sobie kupić tylko za co nie każdy za jeden głupi występ bierze 300-400 tys.
    Pijakom i obibokom zawsze ktoś pomoże, ale ludziom biednym uczciwym nikt bo nie potrafią skomleć, bo mają honor i wstyd. Niedaleko mnie na Pradze Północ mieszkała 8 osobowa rodzina oczywiście tatuś i mausia byli trunkowi Mieszkanie które zajmowali w ciągu kilku lat zdewastowali doszczętnie i co ?? dostali nowe jeszcze lepsze bo było 6 dzieci.To jest strasznie dołujące

  111. Komentarz napisany przez admin dnia 07/01/2011 o godz. 00:05.

    Pustostan Kępna 4 m. 9 oraz 8
    lok. 9 ok. 80 metrów

  112. Komentarz napisany przez Kasia dnia 25/01/2011 o godz. 12:53.

    Pustostany ul. Chmielna 130 4piętro okna wychodzą na podwórko, kamienica stoi przy ulicy, ale możliwości wejścia do klatki są 2. Pierwsze w bramie, a drugie od podwórka. Wstawione są w tym mieszkaniu plastikowe okna, ogólnie jest wyremontowane i czeka… Tylko nie wiadomo na co, bo pewnie nie na lokatorów, bo przecież administracja Ogrodowa mieszkań podobno nie ma.

  113. Komentarz napisany przez Andrzej dnia 21/02/2011 o godz. 14:30.

    Nowe Włochy,Michałowskiego 7 m 2 oraz 4.Mieszkanie nr 2(pokój z kuchnią,zimna woda,WC 31m2)puste od roku.Mieszkanie nr 4 (powierzchnia ok 31m2-pokój+kuchnia,zimna woda,WC),puste od co najmniej 4 lat.Wyremontowane,ale nie ogrzewane,powoli niszczeje.Od ponad 15 lat ZGN twierdzi że budynek to własność prywatna i nic w niego nie inwestują.

  114. Komentarz napisany przez BEATA dnia 25/02/2011 o godz. 19:06.

    WARSZAWA, NOWY ŚWIAT 28 M 19 OFICYNA OD 4-LAT STOI PUSTE, WYREMONTOWANE PIĘKNE MIESZKANIE 70 MERTÓW

  115. Komentarz napisany przez WMP dnia 04/03/2011 o godz. 18:24.

    Pustostany: ulica 11 Listopada 20 m.9 drugie piętro – pokój, widna kuchnią,ubikacja i przedpokój,stoi puste 5-6 lat odnowić i można mieszkać. Oraz m.15 trzecie piętro – pokój z balkonem, widna kuchnia, ubikacja i przedpokój, stoi puste jeden rok – do remontu, całkowicie zdewastowane bo mieszkał tam lump. ZGN niechce zasiedlać tych lokali bo ponoć są roszczenia do w/w kamienicy. Ale!!! Było jeszcze sześć pustostanów, lokale 2,3,4,7,12,14. I tak samo nieoficjalnie dochodziły informacje, że: są roszczenia do w/w kamienicy i z tego powodu nie można zasiedlać pustostanów a mimo to zostały wyremontowane i zasiedlone ok. 5 lat wstecz, na jakich warunkach nie wiadomo.

  116. Komentarz napisany przez Xxka dnia 09/03/2011 o godz. 16:29.

    Wiele ulic i adresów lokali wpisanych tu, na Pradze Północ, ma rozszczenia, lub jest w stanie agonalnym – wręcz przed zawalaniem, bądź też już w rękach deweloperow którzy czekają na zezwolenia…

    Lokal na rogu Wileńskiej/Targowej trwa w zawieszeniu przez miasto, które przepycha papiery między ratuszem a wojewodą. Właściciele zgineli ponoć w Treblince…

    Niestety nic z tych wpisanych pustostanów 99% to lokale puste, ze względu na roszczenia. Wiadomo że miasto nie będzie inwestować w lokale które zaraz może przejąć prywatny właściciel – a jak komuś przydzieli taki lokal – to potem nic tylko użerka z prywatnym właścicielem i kółko się zamyka…

    Optowałabym za tym, że zamiast wydawac miliony co oru na delegacje, ratusz zacznie inwestować w nowe osiedla komunalne.

  117. Komentarz napisany przez Xxka dnia 09/03/2011 o godz. 16:33.

    Bzdura “Jeżeli ktoś użytkuje dom bez pozwolenia i włoży w jego remont pieniądze. I to jest udokumentowane. A ten dom należy do osoby trzeciej (gminy, spadkobiercy itp.). Może później żądać zwrotu poniesionych środków zgodnie z art. 405 kodeksu cywilnego [bezpodstawne zbogacenie] w postępowaniu upominawczym 4xx kpc.

    Ergo: remontując mieszkanie nic się nie traci..”

    Nie dostaniesz spowrotem tych pieniędzy za Chiny! Nawet jeżeli masz FV. Każdy sąd udowodni że remontowałeś coś nie twojego, bez zezwolenia i jeżeli jakiekolwiek zwroty to tylko zgodnie z cennikiem PSB. Ergo – nikły procent wkładu a nie cały wkład. (Dlatego jak ktos opuszcza komunalne mieszkanie i na swoj koszt wymienił okna, nie dostaje zwrotu pieniędzy bo na własne ryzyko te okna zamontował – czesto też niezgodnie z zaleceniami konserwatora, lub wzorem oryginału).

    Proszę nie podsuwaj ludziom takich głupot bo narażasz ich na gigantyczne koszta i bezprawie.

  118. Komentarz napisany przez Xxka dnia 09/03/2011 o godz. 16:37.

    Najnowsza lista roszczeń na Pradze Północ. (czyt. nic tam się nie zmieni, nie dadzą lokali i nie będą tam inwestować)

    http://www.praga-pn.waw.pl/data/other/wykaz_nieruchomosci_zabudowanych.pdf

  119. Komentarz napisany przez Janina dnia 10/03/2011 o godz. 20:24.

    Na Bielanach – ul. Żeromskiego 44/50. Okna zabite deskami. Puste mieszkanie kwaterunkowe od ponad 7 lat.

  120. Komentarz napisany przez Kriss2 dnia 25/04/2011 o godz. 09:59.

    Bardzo proszę o informację o pustostanie 1p+k z mediami na Mokotowie do Ip dla inwalidy (problemy ruchowe) powyżej z windą. Lokalówka po wielu pismach raczyła umieścić tą osobe na liście oczekujących na zamianę, ale jak bywa w ich zwyczaju proponują zamianę na lokal zadłużony lub do remontu. Ludzie są schorowani i ledwo wiążą koniec z końcem i nie stać ich na takie wydatki. Proszę o pomoc w w/w sprawie.

  121. Komentarz napisany przez Paweł dnia 09/05/2011 o godz. 09:57.

    ZAKROCZYMSKA 3 M 6 WOLNE MIESZKANIE

  122. Komentarz napisany przez Andzia dnia 11/05/2011 o godz. 18:43.

    Róg Berezyńskiej i Łotewskiej,parter,ponoc ok 20 lub trochę ponad metrów.Wszystie media prócz ogrzewania.Lokatorzy kamienicy przerażeni-ostatni “zafundowany ” im przez gminę to im piekło zgotował!Jak był na wolności:)
    Znak charakterystyczny-deską zabite okno!nawet drzwi nie trzeba forsować.Brak roszczeń.
    Powodzenia

  123. Komentarz napisany przez ja dnia 17/05/2011 o godz. 15:29.

    witam , chcemy zająć pustostan tylko mam pytanie jak załatwić żeby mieć prąd itp podstawowe media

  124. Komentarz napisany przez alina dnia 02/06/2011 o godz. 14:21.

    od okopowej to wielkie skrzyżowanie w stronę płockiej idąc spacerem jakieś 300m po prawej stronie stoją 2 bloki jeden zamieszkany drugi cały zabity deskami pusty ładny blok ciekawe czemu?znak charakterystyczny duży modlitewnik prawie przy bloku Dalej naprzeciwko urzędu wola stoi kamienica puste lokale tez tam są jest prąd

  125. Komentarz napisany przez anna kutynska dnia 13/07/2011 o godz. 21:46.

    Lochowska 12 lok 3wyremontowany parter lok 4 1 pietro lok 8 mieszkanie duze 2 pokojowe 2 pietro +2 jednoizbowe ze wspolna toaleta lok.12 (strych) dawna pracownia malarska .Ciekawostka jest to ,ze od kilku lat zgn nic nie robi by mieszkancom w/w kamienicy zylo sie lepiej budynek w fatalnym stanie technicznym …..praca administratora ponizej krytyki

  126. Komentarz napisany przez bolek dnia 26/07/2011 o godz. 12:32.

    Wiejska 13 – 3 mieszkania, dwa z nich wolne od kilku lat.

  127. Komentarz napisany przez Tadeusz dnia 05/08/2011 o godz. 15:43.

    Warszawa ul.Wspólna 27m27-PUSTOSTAN

  128. Komentarz napisany przez Monika dnia 16/08/2011 o godz. 15:01.

    Pustostany na ul. Wiatracznej 21 i 28.Jest ich tam ok 8 lokali.

  129. Komentarz napisany przez dawny lokator dnia 18/08/2011 o godz. 00:14.

    budynek pusty przy ul. stalowej 29 …2 i 3 pietro nadpalone. wymaga incjatywy

  130. Komentarz napisany przez kasia dnia 10/11/2011 o godz. 11:10.

    kobieta w ciazy,z trojka dzieci pilnie przyjmie namiary na pustostany,mokotow

    myszekr@interia.pl

  131. Komentarz napisany przez mary dnia 23/11/2011 o godz. 20:46.

    Szlenkierów 15 m 29 ; mieszkanie po lokatorach którym wypowiedziano najem ; wyprowadzili się ; oczekuje na nowego lokatora ; zadbane ; kontakt – gmina wola

  132. Komentarz napisany przez sns dnia 26/11/2011 o godz. 18:16.

    Warszawa, Krakowskie Przedmieście- pałac Komorowskiego

  133. Komentarz napisany przez Magda dnia 07/12/2011 o godz. 11:10.

    Witam razem z mężem, dwójką dzieci i mama która jest chora wynajmuję mieszkanie na Białołęce.sytuacja jest bardzo ciężka ponieważ ,aby móc opłacić mieszkanie pracuje cały dzień.Dosłownie mówiąc cały ponieważ wychodzę z domu przed 8 mam przerwę od 17-19 i idę dalej do pracy z której wracam po północy.Cierpią na tym moje dzieci ponieważ mnie nie ma.Chciałabym bardzo mieszkanie które sama mogłabym wyremontować ,doprowadzić do stanu jaki powinien być,niestety u nas jest tak że większość odzyskanych mieszkań idzie na przetarg.Nikomu nawet nie wpadnie do głowy ,żeby te mieszkania dać ludziom którzy o nie zadbają i będa sumiennie je opłacać.
    Wiem ,że ktoś powie skoro stać cię na wynajem to weź kredyt i kup mieszkanie.Tak tylko wiadomo jak większość z osób kredytu mi nikt nie da,a poza tym wiąże się to znowu z wieloletnia pracą przez cały dzień i z niemożnością normalnego wychowywania dzieci.
    Piszę tu ponieważ wyczerpały mi się wszelkie pomusły w jaki sposób starać się o mieszkanie dla mojej rodziny.Wdzięczna będę za jakieś pomysły gdzie i w jaki sposób mogę starać się o miejsce dla mojej rodziny.

  134. Komentarz napisany przez Anna B. dnia 08/12/2011 o godz. 20:15.

    Warszawa ul. Kinowa 16 m 72, od 2 LAT jest pustostanem !!! Lokal kwaterunkowy niszczeje w oczach, administracja przy ul Sulejkowskiej razem z Zarządem Wspólnoty chowają głowę w piasek (nic nie robią) a w lokalu pomieszkują od 2 lat dilerzy i menele kradnąc wodę i prąd. Policja też nie reaguje. Co robić ?

  135. Komentarz napisany przez Witek dnia 12/12/2011 o godz. 11:44.

    Targowa 12 m 47 od kilku lat

  136. Komentarz napisany przez Witek dnia 12/12/2011 o godz. 11:46.

    Sejm, ul. Wiejska

  137. Komentarz napisany przez Jaga dnia 13/01/2012 o godz. 22:13.

    Zgłaszacie budynki jako pustostany a czemu nikt się nie zainteresował czemu stoją puste, czemu miasto nic z nimi nie robi – nie remontuje nie ogłasza przetargów? Może te budynki mają swoich Właścicieli którzy starają się o ich odzyskanie to tłumaczy brak działania Miasta.

  138. Komentarz napisany przez Katarzyna dnia 01/02/2012 o godz. 10:13.

    Pokój z kuchnią, ok. 38m2, bez co i cw, ale prace w tym kierunku trwają od jesieni – Kawęczyńska 37 m.16. Puste od min. 1,5 roku.

  139. Komentarz napisany przez Aleksandra dnia 12/02/2012 o godz. 00:12.

    Anielewicza 47B m. 31, pow. ok. 25 m2, kawalerka z widną kuchnią, 4 piętro bez windy. Puste od min. 6 lat. Pozdrawiam!

  140. Komentarz napisany przez ania dnia 05/03/2012 o godz. 10:34.

    potrzebuję namiaru na pustostan na woli na kole ponieważ zostałam skreślona z listy oczekujących na mieszkanie socjalne nie mam się gdzie podziać z rodziną dzieckiem i mężem
    może ktoś wie jak wejść i podłaczyć media wode i prąd
    mój adres aneczka3010@tlen.pl
    będe wdzięczna

  141. Komentarz napisany przez ania dnia 20/03/2012 o godz. 11:30.

    Widzę że nikt nie chce mi pomóc w znalezieniu pustostanu.

  142. Komentarz napisany przez Anna dnia 04/04/2012 o godz. 22:07.

    Mój komentarz do użytkownika Ania z dn.20.03 br.dużo pustostanów jest na Pradze Północ -zwłaszcza na Szmulkach np.Łochowskiej 12, Wołomińskiej ,widać po oknach,że nikt w nich nie zamieszkuję od wielu lat .Jak upatrzysz pustostan to sprawdz czy danego budynku nie ma na liscie roszczeń .Spokojnie napewno coś ci się trafi.Ja akurat mieszkam na Pradze i mogę coś zlokalizować na niej .Pozdrawiam 🙂

  143. Komentarz napisany przez didi dnia 09/04/2012 o godz. 02:03.

    hoża 35 co najmniej 4 mieszkania puste od lat!
    wspólnota patrzy jak te mieszkania niszczeją naprawde wstyd!

  144. Komentarz napisany przez ania dnia 11/04/2012 o godz. 12:07.

    Dziękuję ci bardzo jak coś znajdziesz to daj znać . Naprawdę nie mam już siły walczyć z urzedem na Woli

  145. Komentarz napisany przez Weronika dnia 12/04/2012 o godz. 12:45.

    Czy wie ktoś gdzie jest jakiś pustak gdzieś gdzie mieszka mało ludzi i gdzie jest to w formie budynków z podziałem na pokoje i czy dało by się tam podłączyć wodę i prąd.

  146. Komentarz napisany przez anna dnia 16/04/2012 o godz. 16:28.

    własnie jak podłączyć prąd i gaz

  147. Komentarz napisany przez ania dnia 18/04/2012 o godz. 10:48.

    U mnie w bloku w którym kiedyś mieszkałam, stoi puste mieszkanie od ok roku. Wiem że należy do gminy, co mi zrobią jak do niego wejdę. Wiem że poprzedni właściciel zostali wyeksmitowani. Mieszkanie niszczeje w oczach , szyby wybite i jest w środku zdewasowane.

  148. Komentarz napisany przez cecylia dnia 21/04/2012 o godz. 10:23.

    Witam-mieszkam przy ul.Bródnowskiej 14 NA Pradze Północ.W naszej kamienicy jest 6 [ sześć ]pustostanów.Jak to możliwe że Zarząd nieruchomości nic nie robi żeby osoby które nie mają gdzie mieszkać,mogły otrzymać mieszkanie.Nie jest to atrakcyjna kamienica,bez wygód [ woda,elektryczność gaz z butli,ogrzewanie węglem ]ale my mieszkamy po 60-50 l.a nawet przed wojną,i radzimy sobie,bo nie mamy pieniędzy na kupno nowych mieszkań.W Gminie na Kłopotowskiego wiszą listy osób które nie mają gdzie mieszkać ponad 100 osób,i żadna z tych potrzebujących osób nie chce mieszkać na ul.Bródnowskiej??? Warszawa 21 04 2012 pozdrawiam

  149. Komentarz napisany przez ania dnia 24/04/2012 o godz. 10:13.

    Mam pytanie do pani z Obozowej . Czy te mieszkania jeszcze stoją PUSTE. bARDZO MI ZALEŻY NA ODPOWIEDZI

  150. Komentarz napisany przez ania dnia 07/05/2012 o godz. 14:44.

    gmina na wlochach placze ze niema lokali a ja chodze i widze te pustostany az mi sie serce kraja np,SABALY .MICHALOWSKIGO, CHROBREGO,IDT………….

  151. Komentarz napisany przez elżbieta dnia 27/05/2012 o godz. 20:36.

    Trzy mieszkania kwaterunkowe nie wykupione od roku stoją puste, ul. Elektoralna 14 b, dwa na pierwszym piętrze, jedno na parterze. W jednym z nich wcześniej była melina pijacka. Ciekawe dlaczego gmina tym się nie zajmuje skoro tyle osób stoi w kolejce po mieszkanie kwaterunkowe.

  152. Komentarz napisany przez Włodzimierz dnia 28/05/2012 o godz. 11:40.

    Ostatnio rozmawiałem z viceprezydentem Warszawy p. Michałem Olszewskim, który stwierdził, że rzeczywiście sa pustostany ale miasto nie ma pieniędzy na ich wyremontowanie i doprowadzenie do takiego stanu aby można przydzielic komuś mieszkanie. i pustostany stoją dalej puste. Pustostanami na Pradze Północ usiłuję zainteresować p. viceburmistrz Łęgiewicz ale jest odporna na wszelakie informacje i nic nie robi. Okazja pokazania prawdziwego oblicza miasta podczas EURO jest niepowtarzalna i trzeba ją wykorzystać.

  153. Komentarz napisany przez makawity dnia 03/06/2012 o godz. 03:05.

    Witam jakies namiary na szmulki czy ktos ma obecnie 🙂

  154. Komentarz napisany przez Ewa dnia 06/06/2012 o godz. 12:15.

    Naruszewicza Adama – caly dom w rekach hochsztaplerow – 23 lata trwa sprawa o odebranie przestepcom “dekretowym” pseudowlascicielom tej nieruchomosci – ja nie moglam i moi rodzice wczesniej nic zdzialac na arenie wlascicielskiej – a te osoby – przypuszczam, ze maja wejscia we wladzach bo inaczej takiej numery jak tu by im nie przeszly!!!!! nikt poza mna i moja rodzina tu nie mieszka, budynek stale jest przez przestepcow pseudowlascicieli specjalnie niszczony!!!! a jedno mieszkanie 93 m 2 jest wynajmowane na rzecz jednego z tych hochsztaplerow!!!! to skandal – miasto nic na to nie mowilo, a do teraz – 13 czerwca jest sprawa w sadzie rejonowym dla mokotowa ul. Ogrodowa o uzgodnienie tresci Kw z rzeczywistym stanem prawnym – jak sie zakonczy??? Pan Bog jeden wie – ja po 23 latach wali o ta nieruchomosc dla skarbu panstwa wiem, ze kazdy bierze lub bedzie bral!!!!

  155. Komentarz napisany przez Ewa dnia 06/06/2012 o godz. 12:25.

    p.s. nie ma adwokata ktory przeciwstawi sie takim praktykom!!!!! i pomoze?????
    juz “nastepcy prawni nastepcow prawnych ich dzieci i wnuki” wytaczaja procesy o czynsz i o eksmisje!!!!! sedzia wydaje depozyt do ktorego placimy czynsz – pomimo, ze caly cas trwa sprawa (wy) o “odwlaszczenie” tych bandytow!!! i nie byli oni wskazani do wyplaty czynszu tylko ustalona w sadzie pani ktora sie zrzekla pobierania tego depozytu – bo nigdy nie bylo mowy o tym, ze jakimis wlascicielami mojego mieszkania wlasnie oni sa!!!! co tu gdybac! jezeli nie mamy nawet swobody do wypowiedzenia sie bo sedziowie sa niezawisli i powiesza nas niedlugo jesli nie beda myslec i czytac naszych zazalen i sprzeciwow lub bedzie mozna skorzystac z ich uslug na swoja korzysc itp. Ten moj KRAJ jest jak gabka – same lobuzy w branzach – gdzie nasze spoleczne prawa kradnie sie i nasze mieszkania. Kto pomoze? jesli nie prezydenci Warszawy to juz napewno nikt!

  156. Komentarz napisany przez Weronika dnia 14/06/2012 o godz. 15:46.

    Czy ma ktoś pomysł co można z tym zrobić? Oraz jak wykorzystać EURO do pokazania prawdziwego oblicza miasta? Przydałby się jakiś bardziej kreatywny i skuteczny pomysł niż wysyłanie do władzy papierków z zażaleniem .

  157. Komentarz napisany przez ola dnia 14/06/2012 o godz. 18:14.

    rozpaczliwie szukam pustostanu, ale takiego pewnego, lokalizacja dowolna byle jeszcze gdzieś w granicach warszawy. urząd dzielnicowy nie doszukał się wystarczających powodów, by przyznać mi mieszkanie komunalne, obecnie sprawa leży w WSA, gdzie nabiera mocy urzędowej, jest duuuża szansa, że wygram, ale to wymaga czasu. i jeszcze jedno: jak sprawdzić, czy danego mieszkania nie ma na liście roszczeń? co to właściwie oznacza? jak z podłączeniem prądu i gazu w pustostanie? i co najważniejsze: jak z otworzeniem drzwi???

  158. Komentarz napisany przez Monika dnia 27/06/2012 o godz. 18:28.

    Do komentarza “oli”…..kobieto,nikt o zdrowych zmysłach,a tym bardziej w tym kraju i w Warszawie nie odpowie Ci na takie pytania.W tematach pustostanów niestety,ale zostajesz sama,bo ponosisz pełną odpowiedzialnośc prawną,a nie wiem czy nie karną.Kiedyś,(ok 20Lat temu) wprowadziłam się do pustostanu,sama musiałam “wyłamać” po cichu zamek,prąd był,wiec….mieszkałam,płaciłam jakieś komorne(był prywatny własciciel).Wiec nie pytaj jak się wprowadzić do pustostanu,tylko działaj jak znajdziesz takowy,a jest ich pełno.POWODZENIA

  159. Komentarz napisany przez anna dnia 29/06/2012 o godz. 14:11.

    Do Oli
    J estem w tej samej sytuacji co ty mnie wykreslili z listy, sprawa zajeła sie prokuratura i oddała sprawe do WSA i czekam. Tez szukam pustostanu , ale na WOLI daj znac jak zamieszkasz na meila, aneczka3010@tlen.pl a ile już czekasz na sprawe w sadzie
    Pozdrawiam

  160. Komentarz napisany przez ola dnia 05/07/2012 o godz. 21:38.

    do komentarza “Moniki”
    mam tylko jedno pytanie wlasciwie: wlamalas sie do mieszkania, ktore mialo prywatnego wlasciciela i tenze wlasciciel po odkryciu, ze tam przebywasz bez jego zgody tak, o po prostu, zgodzil sie “na jakies komorne”, i, jak to ujelas “mieszkalas”,czy tak? doprawdy czlowiek o zlotym sercu, gratuluje szczescia w zyciu. a ja na to nie licze. i nie zgadzam sie z Toba, ze jest pelno pustostanow w warszawie. no, chyba, ze masz na mysli wysiedlone rudery. pomijajac bezdomnych i cpunow, ktorzy tam koczuja, to wybor mieszkan tam jest naprawde spory. i jeszcze jedno: wiem, jak rozkminic czy mieszkanie ma prywatnego wlasciciela, czy nalezy do miasta i do tej pory wszystkie pustostany, jakie sprawdzalam mialy wlascieli. na wszelki wypadek tam sie nie pchalam. poczekam chyba na wyrok.

  161. Komentarz napisany przez admin dnia 07/07/2012 o godz. 08:59.

    Władze Gminy zawsze chętnie przyjmą pieniądze za “bezumowne zajmowanie lokalu”. Rzecz w tym, by akcje zajmowania pustostanów były na tyle masowe, by wymusić zmiany instytucjonalne. Tak stało się w latach 90-tych, gdy masowe zajmowanie pustostanów przez lokatorów spowodowało wprowadzenie art. 30 do Ustawy o ochronie praw lokatorów. Ten artykuł legalizuje pobyt nawet w przypadku samowolnego zajęcia.

    Co do właścicieli prywatnych, często wolą mieć porządnego lokatora, niż żeby budynek zamieniał się w melinę. Też warto o tym pamiętać.

    Zajmowanie pustostanów jest oczywiście ryzykowne, ale czy ludziom pozostało wiele innych możliwości?

  162. Komentarz napisany przez Monika dnia 08/07/2012 o godz. 18:47.

    Do Oli,ja zajełam pustostan bardzo dawno lat temu,już teraz bym tak nie zrobiła u prywatnego właściciela,a do pustostanów to…….są nawet 2,ul.Murmańska 29,wywalili mnie stamtąd po 19 latach inwestowania i modernizowania lokalu (ok 33m2),bo………płaciłam zadłużenie+ czynsz jak za lokal socjalny,bo to mieszkanie i budynek tylko na takie się nadaje,ale mieszkają tu normalni ludzie,żadnych “lumpów” nie ma,drugie takie mieszkanie jest na parterze,ale już bardziej zaniedbanie.Obydwa mieszkania stoją już rok czasu i z pewnością postoją kolejne lata,bo gmina nie ma kasy na remonty( takie jest ich tłumaczenie).Ja często chodzę na “swoją” dawną posesję,łzy mi z oczu ciekną,bo moje mieszkanie niszczeje w oczach,ja mieszkam z córką(studentką) w 15m2-socjalne-,a śpię na podłodze,bo takie gabaryty mamy.KOMU ZALEŻAŁO NA TYM MIESZKANIU???TO jest marnowanie pieniędzy i moich i gminy,bo teraz co z tym zrobić???ale Tobie jak się uda,to możesz coś z tym lokalem zrobić.Powodzenia

  163. Komentarz napisany przez xbox dnia 21/08/2012 o godz. 11:12.

    Dąbrowa Górnicza Kościuszki 8

  164. Komentarz napisany przez Tatiana dnia 05/09/2012 o godz. 18:42.

    Jestem osobą niepełnosprawną,mam syna i córkę.Od 2010 roku uczciwie ubiegam się o mieszkanie komunalne. I do dziś wszelkie moje odwołania,rozmowy z burmistrzem,prośby i łzy nic nie dały.Nawet na listę oczekujących nie chcą mnie wciągnąć ponieważ kierują się tym że mój mąż ma tytuł prawny na mieszkanie które wynajmowaliśmy.Właścicielka pół roku temu wypowiedziała nam umowę najmu więc tytuł prawny już nie posiadamy a kolejne moje odwołanie od decyzji nie zaciągnięcia na listę oczekujących było znów podtrzymane tymi samymi paragrafami że mamy tytuł prawny pod adresem mieszkania wynajmowanego.Porażka jakaś.Jesteśmy bezdomni na co są papiery a burmistrz ma to w dupie i mówi byśmy szukali pustostanu.
    Dla tego błagam o pomoc kto wie gdzie się znajduje się pustostan na Pradze Południe proszę o namiary.Czemu w tej dzielnicy? Dla tego iż moje dzieci chodzą do przedszkola akurat na Gocławiu.
    Dziękuję z góry i na pewno się odwdzięczę.
    bogucka.tatiana@gmail.com

  165. Komentarz napisany przez Monika dnia 07/10/2012 o godz. 10:53.

    Kolejny pustostan,ul.Jarocińska 11,tam jest cos ok 30 m2,pokój z kuchnią i wc,stoi on już pusty ponad dwa lata.I co?i nic zgn nie robi,aby mozna było tam kogos wprowadzic,

  166. Komentarz napisany przez Kasia dnia 16/10/2012 o godz. 09:03.

    Dlaczego ludzie boją się wskazywać i pokazywać palcem pustostanów,które niemalże widać na każdym kroku???Jeśli gmina/zgn-y nie chcą się interesować opuszczonymi na siłę mieszkaniami,to może postronne osoby niech wskażą tu,na tym portalu gdzie jeszcze stoją niezamieszkałe lokale.Pewnie będzie komuś łatwiej o nie walczyć,bądź za zgodą i w porozumieniu władz zająć wolne mieszkanie w zamian za np.remont.

  167. Komentarz napisany przez jola dnia 12/11/2012 o godz. 10:50.

    Na Mokotowie od 2 lat 2 pokoje przy Belwederskiej i na Bobowieckiej róg Odyńca i Wołowskiej piękny pokój z widną kuchnią

  168. Komentarz napisany przez Monika dnia 25/01/2013 o godz. 10:51.

    Kolejne puste mieszkania stoją na ul. Murmańskiej 29,z czego dwa po ok. 33m2 stoją juz dwa lata,a jedno ok.38 -rok.Władze miasta m.in p.Michał Olszewski,który powinien być dla lokatorów,robi krecią robotę dla siebie?dla “bufetowej”?,bo jak inaczej nazwać to,że osoba ta powiedziała,że mieszkania te,jako lokale socjalne są JUŻ remontowane,a prócz cieciowej,która sprząta tylko wtedy jak są eksmisje nikt nie zagląda???i będą stały jeszcze chyba bardzo długo ,bo nawet nie ma na ten remont budżetu(od czasu wybudowania tego budynku,czyli “chyba” od wojny).A mogli by dać to ludziom w zamian za remont i stąd pytanie,..kto zna taki przepis???

  169. Komentarz napisany przez Monika dnia 30/01/2013 o godz. 23:51.

    Przy ul.Brzeskiej 11 jest bardzo duzo pustostanow, czesc juz ponad 3 lata temu wyremontowane i nadal stoja puste, nie kazdy by przyszedl tu mieszkac, ale ja dostalam wlasnie tu mieszkanie i nie marudzilam bo mi zalezalo na dachu nad glowa, mieszkam juz 14 lat i jest ok, inni maja gorzej bo nie maja nawet tego, wiec ciesze sie ze mam cztery sciany. Pozdrawiam

  170. Komentarz napisany przez jaaa dnia 27/03/2013 o godz. 19:04.

    na ul. Wiejskiej 16 są podobno 2 puste mieszkania. A w gminie twierdzą, że nie ma wolnych mieszkań do wynajęcia…

  171. Komentarz napisany przez ania dnia 05/04/2013 o godz. 10:33.

    Witam
    Bardzo prosze o wskazanie na Woli pustostanu. Na pewno się odwdzięczę.
    Pozdrawiam Ania

  172. Komentarz napisany przez ania dnia 05/04/2013 o godz. 10:34.

    mój adres aneczka3010@tlen.pl. Błagam

  173. Komentarz napisany przez Pawblo dnia 21/05/2013 o godz. 22:11.

    Witam mam duza prosbe prosze powiedziec co zrobic przed i po zajeciu takiego pustostanu prosze pomózcie Pawen@poczta.onet.pl

  174. Komentarz napisany przez mmm dnia 05/11/2013 o godz. 18:18.

    Uwaga!! czytam i własnym oczom nie wierze. Też jest mi wstyd za to jak wiele budynków wygląda. Co najmniej można by się cofnąć do Warszawy 1945. Ale one są opuszczone i nie moja lokatorów bo co do nich toczą się sprawy w sądzie! To sprawy zawikłane ciągnące się latami, urzędnicy nie mają prawa do budynków natomiast właściciel (a raczej przyszli właściciele)sądzą się latami bo muszą udowodnić ze ów budynek oraz ziemia nalezała kiedyś do ich rodziny.

  175. Komentarz napisany przez Żaklina dnia 27/11/2013 o godz. 01:54.

    Witam poszukuje pusto stanu na Mokotowie mam 2 małe dzieci sama wychowuje nie stać mnie na wynajęcie bardzo proszę o pomoc wskazanie mi lokalu gdzie mogła bym zająć

  176. Komentarz napisany przez Agusia dnia 16/02/2014 o godz. 21:07.

    witajcie 🙂 generalnie mam pytanko dla bardziej wtajemniczonych czy cos sie zmienilo w przepisach od nosnie mieszkan “na dziko ” w 2014 i jak to teraz wyglada ? podobno juz to nie jest takie proste .. moze ktos wie jak to teraz wyglada ? moze komus sie udalo w warszawie na woli ? moze ktos zna takie puste mieszkania dziekuje:)

  177. Komentarz napisany przez agata dnia 04/05/2014 o godz. 04:08.

    Na Woli przy ulicy Skwer Kard.Wyszynskiego 11 stoi az 5 pustych lokali do ktorych od lat sie nikt nie wprowadza.

  178. Komentarz napisany przez Anna dnia 05/05/2014 o godz. 17:02.

    Witam, proszę o radę, ze wzgledu na trudności osobiste myślę o zajeciu lokalu kwaterunkowego na dziko, mam 15 miesiecznego synka, nie mam wyboru, coś muszę zrobić, aby zacząć “normalnie” żyć. Tu gdzie obecnie mieszkam dalej nie mogę (30m a w nim 7 osób)Proszę o informację, czy mogę tak postąpić i jak powinnam zacząć, wiem, że po zajęciu takiego lokalu muszę powiadomić administrację, aby płacić uczciwie czynsz, ale co dalej, jakie mam szanse, że ktoś nie przyjdzie z gminy i mnie nie wyrzuci? Proszę o radę.

  179. Komentarz napisany przez Anna dnia 13/05/2014 o godz. 14:44.

    Żaklina, ale czynsz z odszkodowaniem i tak będziesz musiała płacić, bo cię wywalą. Ja też mam taki zamiar gdzieś się zaklinować na dziko, tylko trochę się boję.

  180. Komentarz napisany przez Patrycja dnia 16/05/2014 o godz. 14:33.

    Witajcie poszykuje pustych lokaki na wawrze prosze jak ktos wie gdzie sam proszę pisać ulice .

  181. Komentarz napisany przez Klaudia dnia 14/08/2014 o godz. 12:45.

    Poszukuję pustostanow na Bielanach. Lista osób czekających na przydział lokalu w naszej gminie nawet nie drgnela.

  182. Komentarz napisany przez bartek dnia 16/08/2014 o godz. 18:59.

    Witam i jak to jest z tymi pustostanami jestem bezdomnym chcialem jakis zajac nie wiem jak to zrobic szukam gdzies na zoliborzu moze ktos wie poprosze o rade i podpowiec jak to zrobic i gdzie szukac od roku pomieszkuje w altance z gory dziekuje i pozdrawiam

  183. Komentarz napisany przez Edyta dnia 18/08/2014 o godz. 20:58.

    Ul. Grochowska 309/317 m.38, m.43, m.46
    A urzędnik Robert Kempa twierdzi, że nie ma mieszkań

  184. Komentarz napisany przez Monika dnia 21/08/2014 o godz. 12:47.

    Kawcza 29 stoją dwa lokale,jednak malutki tak ok 17-18 m.2,drugi ok 30 m2 (pokój z kuchnią). Obydwa są ZE WSZYSTKIMI MEDIAMI. Te lokale stoją puste co najmniej 7 lat.

  185. Komentarz napisany przez Paweł dnia 03/09/2014 o godz. 13:36.

    Komentarz napisany przez Edyta dnia 18/08/2014 o godz. 20:58.

    Ul. Grochowska 309/317 m.38, m.43, m.46
    A urzędnik Robert Kempa twierdzi, że nie ma mieszkań
    Czy te mieszkania mozna zajac na czarno???

  186. Komentarz napisany przez kasia dnia 16/09/2014 o godz. 09:58.

    Czy ktos wie moze na Woli sa jakies mieszkania

  187. Komentarz napisany przez Paweł dnia 18/11/2014 o godz. 22:47.

    Komentarz napisany przez Monika dnia 21/08/2014 o godz. 12:47.
    Kawcza 29 stoją dwa lokale,jednak malutki tak ok 17-18 m.2,drugi ok 30 m2 (pokój z kuchnią). Obydwa są ZE WSZYSTKIMI MEDIAMI. Te lokale stoją puste co najmniej 7 lat. Czy te mieszkanie mozna zajac??? prosze odpisac…

  188. Komentarz napisany przez Monika dnia 28/11/2014 o godz. 11:30.

    Do Pawła,…..jeśli zajmiesz to na własne ryzyko.Zdajesz sobie sprawę,że musiałbyś się tam “włamać”. Mieszkania stoją puste,administracja ma w dupie pustostany,jednak jak ktoś je zajmie,to zaraz zlecą się wszyscy mocarze.Kolejne pustostany..ul. Czapelska 29,31.(tu jest tylko zimna woda)

  189. Komentarz napisany przez WERONIKA dnia 30/11/2014 o godz. 09:44.

    pustostan na PUSTELNICKIEJ 14 NA 1 PIETRZE. Mały , mały cznsz. do remontu.

  190. Komentarz napisany przez Paweł dnia 01/12/2014 o godz. 17:12.

    Do Pawła,…..jeśli zajmiesz to na własne ryzyko.Zdajesz sobie sprawę,że musiałbyś się tam “włamać”. Mieszkania stoją puste,administracja ma w dupie pustostany,jednak jak ktoś je zajmie,to zaraz zlecą się wszyscy mocarze.Kolejne pustostany..ul. Czapelska 29,31.(tu jest tylko zimna woda)
    A jakie to ryzyko warto ???? bardzo mi zalezy…

  191. Komentarz napisany przez Kasia dnia 04/12/2014 o godz. 12:31.

    do Weroniki….jak duże jest to mieszkanie na Pustelnickiej, i czy sa jakieś media??
    dzięki za odpowiedź

  192. Komentarz napisany przez Monika dnia 22/12/2014 o godz. 21:33.

    do Pawła,….dostałeś wszystkie namiary,wiec warto przejść się po podanych Ci adresach,obejrzeć,popytać a nie wymagaj wszystkich szczegółów.Powodzenia.

  193. Komentarz napisany przez BArtłomiej dnia 27/01/2015 o godz. 14:52.

    Czerniakowska 180 lokal nr 10. Lokal oddany miastu 8 grudnia 2014 r. Stan dobry (do remontu jedynie łazienka).

    ZGN Śródmieście pewnie jeszcze trochę potrzyma.

  194. Komentarz napisany przez Aldi dnia 05/03/2015 o godz. 02:51.

    Ul.Górczewska 139 m 12 pusty od około 1 roku
    a tak szczerze mówiąc to można by wymieniać bez końca bo tych mieszkań jest na prawdę sporo.
    Czekam właśnie na mieszkanie ale jak powiedziałam w gminie w jakiej okolicy bym chciała i że znalazłam tam 8 pustostanów to pan urzędnik stwierdził że wszystkie są już komuś przyznane a mija prawie rok i nadal stoją puste 🙁
    Po prostu szkoda słów na nich.

  195. Komentarz napisany przez Paweł dnia 15/03/2015 o godz. 19:15.

    Komentarz napisany przez Monika dnia 22/12/2014 o godz. 21:33.
    do Pawła,….dostałeś wszystkie namiary,wiec warto przejść się po podanych Ci adresach,obejrzeć,popytać a nie wymagaj wszystkich szczegółów.Powodzenia. pierwszy raz się za to biorę proszę o bardziej szczegóły jak sie do tego zabrać odwdzięczę sie

  196. Komentarz napisany przez anna dnia 14/04/2015 o godz. 08:21.

    budynek al.solidarności 100 stoi pusty

  197. Komentarz napisany przez WOLA dnia 25/05/2015 o godz. 11:58.

    WItam, szukam pustostanu/ów na WOli, najlepiej około 50 m2. rodzina 4 osobowa. Może wiecie jak potem zalegalizować w urzędzie taki “najem”. Sprawa dotyczy najemcy wrażliwego, który czeka w kolejne na lokal od gminy i nie może się doczekać.

  198. Komentarz napisany przez Martyna dnia 01/06/2015 o godz. 13:44.

    Czy ktoś wie gdzie mogą znajdować się jakieś pustostany w Śródmieściu?

  199. Komentarz napisany przez Grażyna dnia 17/06/2015 o godz. 09:08.

    Szukam pustostanu w Krakowie.Nie stać mnie już na wynajem, straciłam pracę w wieku 58 lat. Gmina odmówiła rozpatrzenia wniosku z uwagi na umowę o najem, traktuje się to jako tytuł prawny do lokalu. Proszę o pomoc, może ktoś wie o pustsyanie w Krakowie?

  200. Komentarz napisany przez sylwia dnia 16/07/2015 o godz. 20:48.

    wie ktos o pustostanach na bielanach

  201. Komentarz napisany przez janina dnia 27/07/2015 o godz. 17:58.

    Wskazuje mieszkanie(magazyn)kwaterunkowe W-wa ul.Wspolna61m22 o metr.ponad 110m2,ktore ma dwa wejscia z dwoch osobnych klatek.Zrobic mozna z tego mieszkania(magazynu)dwa piekne mieszkania.Najemca tego mieszkania byl Zbigniew Brzozowski,ktory nie zyje od 14pazdziernika 2013r.To mieszkanie(magazyn)bylo i jest zagrozrniem dla mieszkancow tony ksiazek i smieci,ja cztery razy gasilam pozar.Wladze z ul.Wilczej38a czyli administracja p.Danuta Kieliszek od wielu lat o tym wie i nic nie robi.Licza sie tylko znajomosci i lapowki.Zona i syn Brzozowskiego od 15lat mieszkaja w Niestepowo kolo Pultuska.Danuta Brzozowska w Nistepowo ma trzypietrowy dom,dzialke 1,5ha,ma tez mieszkanie wlasnosciowe trzypokojowe i dom w Bialymstoku.Ma tez dom letniskowy i dzialke kolo Warszawy.Danuta Brzozowska mezem kompletnie sie nie opiekowala.Poltora miesiaca przed jego smiercia oddala meza do przytulku.Po smierci meza szybko zostala najemca tego mieszkani(magzynu)taka bogaczka.Kolejka po mieszkania kwaterunkowe jest kilometrowa! skandal,wstyd! komu wladze przydzielaja mieszkania kwatrrunkowe.Bylam trzy razy u p.Burmistrza Matesza Siepilskiego(ktory mnie nagrywal)skandal,dwa razy u zstepca naczelnika p.Malgorzata Szymanska,ktora powiedziala cytuje:co to pania obchodzi to nie jest p.sprawa!(wyszlam)patologja,kumoterstwo szok!!!Byla radna p.Ewa Czerwinska(szok,to co powiedziala)Wiecej wiadomosci pod tel.795408540 Janina

  202. Komentarz napisany przez Julia Radzikowska dnia 09/11/2015 o godz. 13:59.

    Na ul.Rybna 4 jest pustostanow ale już jest nowy właściciel i my musimy wynieść się na bruk tragedia nasza zaczęła się Warszawa ul.Rybna 4 TEL 504686276

  203. Komentarz napisany przez Malgosia dnia 11/01/2016 o godz. 15:12.

    Saska Kępa Ul. Paryska 39 na parterze jest mieszkanie (kiedyś socjalne).

  204. Komentarz napisany przez Sławek dnia 04/03/2016 o godz. 21:52.

    Na Narbutta 54 m 37 jest pustostan juz 28 lat. Ostatnie 4 pietro. Pokoj z ciemna kuchnia. Mieszkanie zdewastowane, budynek przedwojenny ale remontowany, wlasnosc miasta bez roszczen w moim podworzu. To jest skandal.

  205. Komentarz napisany przez Zaniepokojona lokatorka dnia 07/03/2016 o godz. 14:56.

    Mieszkania w układzie hotelowym, czyli na kilka rodzin w standardzie lokalu socjalnego lub coś w tym stylu (na korytarzu kilka pokoi-mogą być jako oddzielne mieszkania ze wspólną łazienką i WC na korytarzu ) , lub dla trzech dużych rodzin jako lokal samodzielny, metraż między 160-200 m. 2 każdy z niżej wymienionych numerów mieszkań
    Warszawa Al. Solidarności 93 m. 2 (p. I), m. 7 i m. 8 (p. IV) kamienica bez windy.

  206. Komentarz napisany przez admin dnia 22/03/2016 o godz. 22:28.

    Mieszkanie 34m.kw.- 2 pok., łazienka, wc, c.o. , aneks kuchenny, 1piętro, ul. Płocka 37 A
    m.13 (Warszawa Wola) .
    Mieszkanie ponad rok stoi puste i gmina nic z tym nie robi. Należy je wyremontować, ponieważ poprzednia lokatorka spaliła je i zaczadziała w nim.
    Blok jest po remoncie – ocieplony. Została do pomalowania klatka schodowa.

  207. Komentarz napisany przez Marcin dnia 23/05/2016 o godz. 09:39.

    Jagiellońska 14 jest kilka pustych mieszkań od lat.

  208. Komentarz napisany przez śląsk dnia 05/07/2016 o godz. 15:08.

    Witam, bardzo dużo kamienic pustych stoi na terenie śląska. Oczywiście miasta nie oddają tych mieszkań dla ludzi. Niektóre mieszkania są w b.d stanie, tam gdzie ktoś się włamie np. po jakimś czasie są zabezpieczane okna itp. Głównym problemem a może “problemem”, że nikt nie chce tego remontować. Miasto nie chce percypować w kosztach, więc odsyła ludzi z “kwitkiem” informując, że “nie ma mieszkań”. Jeśli ktoś byłby zainteresowany podam konkretne adresy.

  209. Komentarz napisany przez mena dnia 13/08/2016 o godz. 13:05.

    Witam w Warszawie ul. Jasna 10 piętro III – piękne mieszkanie stoi bardzo długo wolne.

  210. Komentarz napisany przez Amelia dnia 11/10/2016 o godz. 09:36.

    Wie ktos moze o pustostanach na Bielanach czy Żoliborzu ??

  211. Komentarz napisany przez saska kępa dnia 23/12/2016 o godz. 12:40.

    Poselska 25 na Pradze Południe. Budynek z roszczeniami. Od co najmniej 2011 4 pustostany.

  212. Komentarz napisany przez Lokatorka dnia 21/01/2017 o godz. 18:36.

    do saska kępa: w budynkach z roszczeniami nie dostaje się skierowań na lokale, zajęcie pustostanu na własne ryzyko, choć warto zaryzykować.

  213. Komentarz napisany przez Agnieszka dnia 23/01/2018 o godz. 09:30.

    Mała 11 m 2 (kawalerka 31m) oraz Mała 11 m 5( 2 pokojne kuchnia wc ok 54 m) dwa pustostany

  214. Komentarz napisany przez Krzysztof dnia 29/01/2018 o godz. 19:53.

    Padewska 24 lokale1.3.4.9.

  215. Komentarz napisany przez Jolanta dnia 05/04/2018 o godz. 09:54.

    Gdzie znajde wykaz pustostanów?
    Bardzo proszę o pomoc.

  216. Komentarz napisany przez ewa dnia 15/05/2018 o godz. 13:27.

    do Jolanty, taki wykaz jest w każdej administracji, jednak wątpliwe, aby udzielili jakiś wiadomości na ten temat, bo “pustostany” to temat TABU

  217. Komentarz napisany przez Ala dnia 22/05/2018 o godz. 11:32.

    Wileńska 23 lokal łączny 29/30 trzy pokoje 51m

  218. Komentarz napisany przez sylwia dnia 19/06/2018 o godz. 11:10.

    kasprowicz 82

  219. Komentarz napisany przez alina dnia 07/09/2018 o godz. 15:36.

    ul. Nowy Świat 41a (wejście od ulicy Tuwima) lokal o pow. 160 m2 na I piętrze, nad biurem poselskim Marcina Święcickiego. Lokal pusty od 6 lat.

  220. Komentarz napisany przez Mariusz dnia 04/11/2018 o godz. 14:19.

    10 pustych lokali z czego chyba trzy albo cztery po remoncie . Adres stalowa 28

  221. Komentarz napisany przez Jola dnia 14/05/2019 o godz. 20:32.

    Żwirki i Wigury 41, pustostany stanowią 80% lokali w budynku. Budynek wpisany jest do Gminnej ewidencji zabytków. Od 20 lat urzędnicy kombinują, jak pozbyć się lokatorów. Np. rozsyłali zawiadomienia, że na czas remontu będą wszyscy wykwaterowani, a w tym samym czasie podjęli uchwałę o budowie w tym miejscu biurowca. Tamtą uchwałę unieważnił wojewoda. Niestety obecny Zarząd Dzielnicy Ochota znów podjął uchwałę o wykwaterowaniu lokatorów.

  222. Komentarz napisany przez Ada dnia 30/05/2019 o godz. 19:48.

    Solec 24, gigantyczny biały budynek z Biedronką na parterze. Wydaje mi się, że od lat 90% budynku to pustostany.

  223. Komentarz napisany przez Staś dnia 18/09/2019 o godz. 11:58.

    Do Jola ( Żwirki i Wigury 41 ).

    Jolu czy znasz / masz kontakt do kogoś z aktualnych lokatorów Żwirki i Wigury 41 ? Szukam pustostanu, w przypadku pustego mieszkania wydaje mi się że trzeba się dogadać z pozostałymi lokatorami, przynajmniej ich poinformować o ‘włamaniu’. Czy masz jakiś kontakt?

    Pozdrawiam

  224. Komentarz napisany przez Magda dnia 27/11/2019 o godz. 01:08.

    Błagam , pustostan na woli ?!
    Zostałam bezdomna przez matkę !

  225. Komentarz napisany przez Magda dnia 27/11/2019 o godz. 21:45.

    Witam , ktoś wie gdzie stoi pustostan na woli ?

  226. Komentarz napisany przez Weronika dnia 31/01/2020 o godz. 00:43.

    W Gliwicach na ulicy Korfantego 27m8 m10 m13 m14 są aż 4puste mieszkania mieszkanie nr 8 i 13 to kawalerki a 10 i 14 to dwupokojowe mieszkanie już ponad 2lata są puste… Dlaczego nie dadzą to osobą które naprawdę potrzebuja mieszkania z dziećmi

  227. Komentarz napisany przez Johanna dnia 23/08/2020 o godz. 15:38.

    hej, mam na oku na Bródnie pustostan, gdzie nikt nie mieszka od 4 lat albo dłużej. Jedyni bywalcy to gołębie.
    okna na parterze i drzwi zamurowane, trzeba włazić przez okno, ale zrobiliśmy z ziomkiem rekonesans i uznajemy, że ten budynek nadaje się do zeskłotowania.
    Szukamy zainteresowanych, zdecydowanych osób.

    asik.rambo@gmail.com

  228. Komentarz napisany przez Asik dnia 23/08/2020 o godz. 23:44.

    Hej, mam na oku pustostan na warszawskim Bródnie, po wstępnym rozpoznaniu zdaje nam się, że nadaje się on do zeskłotowania, okna i drzwi na dole zabite, nie ma meneli, tylko gołębie, no i wiadomo syf, ale do ogarnięcia. No i gołębie przepłoszyć.

    Kto chce dołączyć do skłotowania tego budynku proszę o maila asik.rambo@gmail.com. Podam adres, dogadamy się.

    Dodaję komentarz ponownie, bo mi zniknął, więc jeśli są dwa to z góry przepraszam.

  229. Komentarz napisany przez Asik dnia 31/08/2020 o godz. 11:57.

    Julianowska 51, budynek typu bliźniak.
    Stan, niestety, kiepski i gołębie zagnieździły się na piętrze- ale tak zostawiam, bo może komuś się przyda.

  230. Komentarz napisany przez Anna dnia 28/09/2020 o godz. 21:00.

    Wileńska 31, co najmniej 9 lokali po 50 mkw. stoi niezamieszkanych od kilku lat.

  231. Komentarz napisany przez sylwia dnia 05/07/2021 o godz. 12:54.

    Czy ktos wie gdzie stoi pusty pustostan na woli ?

  232. Komentarz napisany przez Ewa dnia 22/06/2022 o godz. 13:34.

    Potrzebuję pusytostanu na woli może ktoś coś wie .Dzięki mama z trójką dzieci .

  233. Komentarz napisany przez Agnieszka dnia 19/05/2023 o godz. 16:33.

    Ul. Mokootowska 50 m. 6a

  234. Komentarz napisany przez Agnieszka dnia 19/05/2023 o godz. 16:35.

    ul. Mokotowska 50 m. 6A

  235. Komentarz napisany przez Monika dnia 09/07/2023 o godz. 22:51.

    Kochani szukam pustostanu mama 3 dzieci 4 w drodze

  236. Komentarz napisany przez Elzbieta dnia 06/08/2023 o godz. 14:56.

    Wyrzucają ludzi po 25 lata którzy nie mają zalegllosci w oplatach

  237. Komentarz napisany przez Dorota dnia 04/10/2023 o godz. 14:57.

    Czy jak zasiedle taki pustostan mogą mi zabrać dzieci. Jestem w ciężkiej sytuacji

  238. Komentarz napisany przez Patrycja dnia 09/12/2023 o godz. 14:28.

    Poszukuje pustostanu 2 pokoje na woli, bemowo,młynów koło…może ktoś coś wie..?

  239. Komentarz napisany przez Gosia dnia 17/01/2024 o godz. 16:01.

    Od wielu lat na ul. Paryska 39 stoi pusty lokal na parterze(kawalerka).

  240. Komentarz napisany przez Asia dnia 29/02/2024 o godz. 22:48.

    Wolne mieszkania szt 3. ul. Wyszyńskiego 71, Wrocław.
    1- Mieszkanie 140 m nr 7, II piętro, ogrzewanie-CO, 4 pokoje
    2-Mieszkanie 2 pokojowe 70 m2 nr 6, 6B II piętro, piec pod elektryczne.
    3- Mieszkanie dwa pokoje IV piętro przed remontem pod ogrzewanie elektryczne
    Stoją puste od kilku lat.

  241. Komentarz napisany przez Kamila dnia 02/04/2024 o godz. 21:58.

    Pustostan na Pradze północ dla matki z dwójką dzieci

Dodaj swój komentarz


Top